Doorgaan naar inhoud

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stabureaus.nl. We zullen je dan zo goed mogelijk proberen te helpen.

Klachten

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Deze klanten werken al ergonomisch aan onze zit-stabureaus en bureaustoelen:

Logo CGMV
Logo Vink Veenman
Logo Gemeente Geetbets
Logo Stalenschuur
Logo Kunstinstituut Melly
Logo CBA Tiel
Logo Citysafes
Logo Voordeelscooters
Logo Ecomtrada
Logo 2makeITwork
Logo CGMV
Logo Vink Veenman
Logo Gemeente Geetbets
Logo Stalenschuur
Logo Kunstinstituut Melly
Logo CBA Tiel
Logo Citysafes
Logo Voordeelscooters
Logo Ecomtrada
Logo 2makeITwork