Zu Inhalt springen

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stabureaus.nl. We zullen je dan zo goed mogelijk proberen te helpen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vul het formulier in

Deze klanten werken al ergonomisch aan onze zit-stabureaus en bureaustoelen:

Klant van Stabureaus.nl: CGMV
Klant van Stabureaus.nl: Vink + Veenman
unnamed.png__PID:277a8642-1a99-4798-9e8f-8b4b8db49233
Klant van Stabureaus.nl: Stalen Schuur
Klant van Stabureaus.nl: Kunstinstituut Melly
Klant van Stabureaus.nl: CBA Tiel
Klant van Stabureaus.nl: CitySafes
Klant van Stabureaus.nl: Voordeelscooters
Klant van Stabureaus.nl: Ecomtrada
Klant van Stabureaus.nl: 2makeITwork